Sorry

Det tar ungefar tio minuter att ladda upp EN bild pa bloggen, sa jag skippar det. Nu ligger det pa facebook i alla fall, skrev lite grann om varje bild och saaaaaaa.
Har inte alltid haft med mig kameran, men jag har inte gjort sa mycket annat spannande egentligen.
Eller jo, igar var jag pa trance party, vid sjon. Fast jag gick inte in utan mina nya kompisar och jag satt utanfor och smyglyssnade istallet. Det var fullt av folk borta pa en hel del psykadeliska substanser. Nar vi skulle ga tillbaka hade tidvattnet dragit in, sa att den vanilga gangvagen var oversvammad, vilket ledde till en klattringsexpedition mitt i natten, och med ett gang trippiga manniskor var reaktionerna helt hysteriska.
Men detta fick forbli odokumenterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0