"Jag gör det imorgon"-syndromet

Om tre dagar är mitt boende inte längre mitt. Om tre dagar styr jag min kosa mot Sverige för att förbereda all underbar pappersexercis och försäkringar. Således borde jag ju då vara beredd på att flytta härifrån, typ packat ner i alla fall en tröja och någon bok.
Nä, så kul ska vi inte ha det!
Istället har jag intagit sänglänge så fort jag kommit hem från jobbet, så som det anstår en professionell uppskjutare. Det blir lite svårare att somna varje kväll, för jag vet att det är så mycket jag borde göra vilket leder till timslånga debatter i mitt huvud om varför, hur och vad.

Idag var för övrigt min sista dag på jobbet, jag fick en jättetjock bok om Indien (909 sidor på norska, något att bita i under min 15 timmars flygresa) och en grej att hänga på väskan så man inte tappar bort den.

Saker och ting börjar dra ihop sig.
Det känns så här:
- nervöst
- ledsamt
- pirrigt

Ja, och även något i stil med "vad fan har jag gett mig in på egentligen".



NÅGOT ATT BITA I HÖHÖHÖHÖHÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0